
Dołącz do newslettera Wirtualne Media!
Codziennie rano
Oferty pracy
50 tysięcy subskrybentów
*Zrezygnuj w każdej chwili, nie wysyłamy spamu.
Dziękujemy za zapisanie się do newsletteraWirtualne Media
Sprawdź swoją skrzynkę odbiorczą.

PGE Obrót razem z 50 partnerami przygotowała zniżki dla klientów w popularnych sklepach. Akcja rabatowa jest częścią świątecznej odsłony kampanii Spółki pod hasłem „Prąd jest lepszy z dodatkami”. Największa grupa energetyczna w Polsce prowadzi kampanię pokazującą, że prąd, jak wszystko w życiu może być lepszy z dodatkami. Dlatego z okazji świąt oprócz prądu w stałej cenie wraz z usługami dodatkowymi, PGE przygotowała jeszcze jedną niespodziankę, kupony zniżkowe do popularnych sklepów. Warunkiem skorzystania z tych promocji jest zrealizowanie jednego z trzech elementów: zakup oferty PGE, korzystanie z elektronicznego Biura Obsługi Klienta lub wyrażenie zgody na otrzymywanie e-faktury. Regulamin i szczegóły akcji, która potrwa do 10 grudnia znajdują się na stronie www.zapewniamyenergie.pl . Kupony rabatowe klienci otrzymają w stacjonarnych Biurach Obsługi Klientem albo w formie linku do pobrania przesłanym mailem lub smsem. Użytkownicy PGE eBOK mogą sami wygenerować sobie ten kod. Zakupy z wykorzystaniem kodów rabatowych od PGE można zrobić m.in. w sklepach: 5.10.15, Bartek, Duka, Gino Rossi, Intersport, New Balance, Puccini, Top Secret, Wittchen, Świat Zabawek, Pako Lorente, Pawo, Bytom. Częścią kampanii „Prąd jest lepszy z dodatkami” są również dwa spoty telewizyjne informujące o rabatach i usługach dodatkowych do stałej ceny energii, a także działania promocyjne prowadzone w kinach. Za te elementy kampanii odpowiada PGE SA. Oprócz telewizji, akcja prowadzona jest w radio, prasie, internecie oraz poprzez reklamę zewnętrzną. PGE Obrót press box

Wirtualnemedia.pl

GPLUS PRODUCTION

GPLUS PRODUCTION

Grupa RMF

Telewizja Puls

Grupa RMF

Gremi Media

Agencja Wydawniczo - Reklamowa Wprost

Wirtualna Polska Media
