Grupa Radiowa Time (Radio Eska + Gold FM) utrzymała w 2004 roku wśród grup radiowych w Polsce pozycję lidera pod względem wydatków na reklamę radiową. Dynamika wzrostu w stacjach Grupy Time wyniosła w ubiegłym roku 30 proc. - wynika z informacji prasowej sieci Eska.
Cennikowe wydatki reklamowe bez autopromocji w Grupie Radiowej Time wyniosły w 2004 roku ok. 131,8 mln zł. Daje to 13% proc. udziału w rynku reklamy radiowej i trzecie miejsce w rankingu wydatków na reklamę radiową. Wyższe przychody zanotowały w 2004 roku jedynie stacje ogólnopolskie - RMF FM i Radio Zet.
[Medium]'2003(zł)Udział'2004(zł)UdziałDynamikaRMF FM (Bez Clasic)284 512 45033%332 536 99032%17%Radio ZET (bez Radiostacji)227 934 71126%261 235 14825%15%Grupa Radiowa Time101 053 64211,6%131 755 01012,6%30%Polskie Radio(ogólnopolskie)77 518 8699%89 481 2739%15%Agora61 770 9377%74 485 6567%21%Pozostałe48 582 4366%58 977 2616%21%Polskie Radio-lokalne26 945 7303%35 034 4653%30%AdPoint12 436 2771%22 640 2632%82%Plus7 898 4211%16 672 6982%111%WAWA17 137 0242%12 870 8071%-25%Radiostacja6 458 4301%8 457 4441%31%Razem872 248 927100%1 044 147 015100%20%

Źródło: Expert Monitor, dane cennikowe, bez autopromocji.
Cztery rozgłośnie Radio Eska znalazły się w pierwszej dziesiątce najlepiej zarabiających na reklamach stacji radiowych w ubiegłym roku. Są to Eska Warszawa (21,7 mln zł), Eska Wrocław (21,6 mln zł), Eska Poznań (15,7mln zł) i Eska Łódź (15,3 mln zł).











