Mocne zasady Heyah - nowa kampania

W Internecie wystartowała nowa kampania Heyah

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Na stronie www.heyah.pl uruchomiona została mikrowitryna komiksowa, na której w zabawny sposób, w abstrakcyjnych historyjkach komiksowych, prezentowane są hasła październikowej kampanii. Komiksy zostały przygotowane przez „Heyah Rysownika” - zwycięzcę konkursu na Heyah Komiks.

Reklamy pojawiają się również na witrynach skierowanych do młodego odbiorcy (portale studenckie i szkolne, rozrywka, informacja, komunikatory). Przekaz prezentowany jest w atrakcyjny sposób. Heyah wykorzystuje niestandardowe formaty, niestosowaną dotychczas formę interakcji z użytkownikiem. Internauta klikając na wybrane formy reklamowe odsłania kolejne elementy pomysłu i krok po kroku odczytuje wartości, którymi kieruje się Heyah: „czyste zasady”, „mocno zbite ceny”, „wszystkim po równo”, „oferta nie wygasa”. Po odkryciu pełnej formy użytkownik może obejrzeć komiksy.

Kampania Heyah obecna jest również w telewizji, kinie, prasie oraz na billboardach, a teraz również w Internecie. Nowa kreacja nawiązuje do kampanii wprowadzającej Heyah - czerwona Łapa jest jej głównym bohaterem. Kampania skierowana jest do młodych ludzi, którzy cenią dobrą ofertę, jasne zasady, działanie, pomysłowość i oryginalność.

W telewizji i w kinie emitowany jest film pt. „Kuźnia”. Pojawia się w nim jeden z komunikatów nawiązujący do podstawowej zasady Heyah: „Bardzo mocno zbite ceny - na zawsze”. Następne filmy będzie można zobaczyć w nadchodzących tygodniach. W dalszym etapie kampania Heyah obejmie kolejne tytuły prasowe oraz charakterystyczne dla tej marki niestandardowe formy reklamy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji