Średnia widownia „Mody na sukces” w okresie od 2 stycznia do 2 kwietnia br. wyniosła 605 tys. osób. Przełożyło się to na 9,37 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz tylko 4 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Amerykańska opera mydlana na antenie TVP1 emitowana jest od wtorku do piątku o godz. 14.30.
W analizowanym okresie najchętniej oglądany odcinek „Mody na sukces” wyemitowano 28 stycznia br. Zainteresował on 889 tys. widzów.
Trzy topowe odcinki „Mody na sukces”
W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. serial stracił 440 tys. oglądających. Wówczas „Modę na sukces” oglądało 1,04 mln osób przy udziałach wynoszących odpowiednio 10,39 proc. i 5,08 proc. Należy zaznaczyć fakt, iż emitowana była ona wtedy od poniedziałku do piątku o godz. 16.25, czyli prawie dwie godziny później niż obecnie.

TVP1 w paśmie emisji „Mody na sukces” zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. W tym czasie liderem jest TVN, pokazujący wówczas „W11 - Wydział Śledczy”, „Wawę Non Stop” i „Szpital”, a jego udział plasuje się na poziomie 10,07 proc. Trzecią pozycję wśród tzw. „wielkiej czwórki” zajmuje Polsat („Pierwsza miłość”, „Trudne sprawy” i „Dzień, który zmienił moje życie”; 8,37 proc.), a czwartą - TVP2 (gł. filmy dokumentalne, programy rozrywkowe i powtórki seriali; 5,39 proc.).
Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej Jedynka przegrywa walkę o widza już ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami. Liderem jest Polsat, drugie miejsce należy do TVN, a trzecie - do Dwójki.
Oglądalność serialu na tle konkurencji











