Modafen reklamowany jako „nowoczesne uderzenie w przyczynę objawów grypy” (wideo)

Wystartowała kampania reklamowa leku przeciwgrypowego Modafen (produkowanego przez Sanofi). Akcję - prowadzoną jednocześnie w Polsce i Rumunii - przygotowały firmy Publicis Poland, Mojo Films i ZenithOptimedia Group.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie kampania Modafenu przekonuje, że lek ten zwalcza stan zapalny - bezpośrednią przyczynę gorączki, bólu głowy i mięśni, jednocześnie zmniejszając ryzyko rozszerzenia się infekcji na uszy i zatoki. Dzięki temu osoba przeziębiona może szybko wrócić do stanu pozwalającego na normalne funkcjonowanie. Spot pokazuje to na przykładzie młodej kobiety.

Akcja reklamowa - pod hasłem „Nowoczesne uderzenie w przyczynę objawów grypy” - obejmuje telewizję (TVP, Polsat, TVN), kina i internet (serwisy VoD). Działania są prowadzone równolegle na rynku polskim i rumuńskim.

Kreację kampanii przygotowała agencja Publicis Poland, produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Mojo Films, a za planowanie mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem