Modecom jako partner piłkarskiej Ekstraklasy promuje się przy jej meczach (wideo)

Produkująca urządzenia mobilne i akcesoria komputerowe firma Modecom została oficjalnym partnerem piłkarskiej Ekstraklasy. Umowę podpisano do końca bieżącego sezonu. Modecom w podobnym zakresie współpracuje także z piłkarską reprezentacją Polski i Legią Warszawa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Modecom jako partner piłkarskiej Ekstraklasy promuje się przy jej meczach (wideo)

W ramach współpracy klipy promujące Modecom pojawiają się na bandach LED dookoła boiska przez dwie minuty podczas każdego meczu Ekstraklasy, a przed spotkaniem i w przerwie z głośników można usłyszeć spoty promujące markę. Wizualizacje tabletów firmy są też obecne w telewizyjnych grafikach podczas transmisji i na telebimach stadionowych. Ponadto przygotowany zostanie wspólny logotyp Ekstraklasy i Modecom.

- Budowana przez nas i konsekwentnie realizowana strategia marketingowa oparta na marketingu sportowym owocuje nowymi możliwościami, co przyczynia się do rozwoju marki Modecom. Piłka nożna jest najpopularniejszym sportem w Polsce, a fundamentalne wartości przyświecające idei sportowej rywalizacji, gry fair-play oraz dążenia do sukcesu zbieżne są w pełni z filozofią powstania i funkcjonowania firmy - komentuje Jakub Łozowski, prezes Modecom. - Jesteśmy pierwszym w Polsce producentem sprzętu elektronicznego, który równolegle został partnerem Ekstraklasy, reprezentacji Polski oraz klubu piłkarskiego Legia Warszawa - podkreśla.

Modecom partnerem reprezentacji Polski został w połowie ub.r., podpisując umowę na dwa lata. Jednocześnie firma zawarła podobne porozumienie z Legią Warszawa.

Przez ostatnie dwa lata partnerem Ekstraklasy była inna firma produkująca sprzęt RTV, m.in. urządzenia mobilne - Manta.

Piłkarska Ekstraklasa od startu bieżącego sezonu nie ma sponsora tytularnego, po tym jak pełniący tę rolę przez cztery lata T-Mobile Polska ograniczył współpracę, zostając partnerem technologicznym rozgrywek. Przedstawiciele spółki Ekstraklasa SA nie ujawniają, jak zaawansowane są rozmowy z potencjalnymi nowymi sponsorami ani kiedy może zostać zawarte porozumienie. - Toczą się rozmowy, ale do czasu ich zakończenia nie komentujemy ich - poinformował Wirtualnemedia.pl Waldemar Gojtowski, manager ds. komunikacji w Ekstraklasie SA.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ekstraklasa-2015-2016-zyskala-widzow-hitem-mecz-legia-warszawa-wisla-krakow ##

Specjaliści od marketingu sportowego latem br. oceniali dla Wirtualnemedia.pl, że nowy sponsor tytularny Ekstraklasy raczej nie zostanie szybko pozyskany i nie będzie płacił tak dużo jak wcześniej T-Mobile Polska (przeczytaj te opinie).

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"