W ramach współpracy klipy promujące Modecom pojawiają się na bandach LED dookoła boiska przez dwie minuty podczas każdego meczu Ekstraklasy, a przed spotkaniem i w przerwie z głośników można usłyszeć spoty promujące markę. Wizualizacje tabletów firmy są też obecne w telewizyjnych grafikach podczas transmisji i na telebimach stadionowych. Ponadto przygotowany zostanie wspólny logotyp Ekstraklasy i Modecom.
- Budowana przez nas i konsekwentnie realizowana strategia marketingowa oparta na marketingu sportowym owocuje nowymi możliwościami, co przyczynia się do rozwoju marki Modecom. Piłka nożna jest najpopularniejszym sportem w Polsce, a fundamentalne wartości przyświecające idei sportowej rywalizacji, gry fair-play oraz dążenia do sukcesu zbieżne są w pełni z filozofią powstania i funkcjonowania firmy - komentuje Jakub Łozowski, prezes Modecom. - Jesteśmy pierwszym w Polsce producentem sprzętu elektronicznego, który równolegle został partnerem Ekstraklasy, reprezentacji Polski oraz klubu piłkarskiego Legia Warszawa - podkreśla.

Modecom partnerem reprezentacji Polski został w połowie ub.r., podpisując umowę na dwa lata. Jednocześnie firma zawarła podobne porozumienie z Legią Warszawa.
Przez ostatnie dwa lata partnerem Ekstraklasy była inna firma produkująca sprzęt RTV, m.in. urządzenia mobilne - Manta.
Piłkarska Ekstraklasa od startu bieżącego sezonu nie ma sponsora tytularnego, po tym jak pełniący tę rolę przez cztery lata T-Mobile Polska ograniczył współpracę, zostając partnerem technologicznym rozgrywek. Przedstawiciele spółki Ekstraklasa SA nie ujawniają, jak zaawansowane są rozmowy z potencjalnymi nowymi sponsorami ani kiedy może zostać zawarte porozumienie. - Toczą się rozmowy, ale do czasu ich zakończenia nie komentujemy ich - poinformował Wirtualnemedia.pl Waldemar Gojtowski, manager ds. komunikacji w Ekstraklasie SA.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ekstraklasa-2015-2016-zyskala-widzow-hitem-mecz-legia-warszawa-wisla-krakow ##
Specjaliści od marketingu sportowego latem br. oceniali dla Wirtualnemedia.pl, że nowy sponsor tytularny Ekstraklasy raczej nie zostanie szybko pozyskany i nie będzie płacił tak dużo jak wcześniej T-Mobile Polska (przeczytaj te opinie).











