Startuje platforma modowa Modile.pl, w ofercie produkty Answear, Zalando i Wittchen

W internecie uruchomiono nową platformę e-commerce Modile.pl, która pozwala na przeglądanie ofert z wielu internetowych sklepów sprzedających odzież, obuwie i akcesoria. W serwisie można znaleźć prawie 200 tysięcy produktów takich marek jak Zalando, Answear i Wittchen. W akcji promocyjnej twarzami Modile.pl są Izabella Krzan oraz Robert Kapica.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Startuje platforma modowa Modile.pl, w ofercie produkty Answear, Zalando i Wittchen

Modile.pl to nowa platforma agregująca sklepy internetowe, głównie te z segmentu odzieżowego i obuwniczego. W komunikacie zapewniono, że produkty można bardzo szybko wyszukiwać oraz porównywać na podstawie wielu kryteriów, w tym także ceny.

Serwis Modile.pl ma być skierowany nie tylko do kobiet, które dokonują regularnych zakupów w sieci. W ofercie zakupowej dostępna jest także gama produktów dla mężczyzn oraz dzieci. W serwisie zintegrowanych jest prawie 200 tys. towarów, które pochodzą z popularnych (m. in. Answear, Zalando, Bon Prix, LPP, Wittchen) oraz mniej znanych sklepów internetowych.

Projekt Modile.pl realizowany jest z prywatnego kapitału. Inwestorami są m. in. Tomasz Klukowski oraz jeden z funduszy zarządzanych przez TFI Opoka. W skład zarządu spółki będącej właścicielem serwisu wchodzą Marcin Klukowski oraz Tomasz Litwiniuk, którzy od 2008 r. wspólnie prowadzili i rozwijali projekt TotalMoney.pl.

Według zapowiedzi w pierwszej fazie rozwoju działania spółki będą nakierowane na zwiększanie zasięgu serwisu oraz zintegrowanie kolejnych sklepów. Celem jest stworzenie platformy agregującej jak największą liczbę produktów z odzieżą, obuwiem i akcesoriami.

Do budowy zasięgu serwisu ma się przyczynić nie tylko własny, unikalny content o poradniczym charakterze czy narzędzia dla użytkowników (m. in. możliwość tworzenia własnych zestawów i stylizacji w swoim profilu), ale także działania autopromocyjne z wykorzystaniem social media. Obecnie spółka posiada w serwisie Facebook profile o tematyce modowej o łącznej liczbie obserwujących przekraczającej 300 tys.

Promocję projektu swoim wizerunkiem wspierają Izabella Krzan - Miss Polonia 2016 oraz Robert Kapica - zwycięzca światowego konkursu The Look of The Year 2016. Działania promocyjne będą obejmowały jedynie prowadzone przez Modile.pl kanały związane z serwisem w mediach społecznościowych.

grafika
grafika
grafika

 

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia