„Moim zdaniem!” reklamuje „Metro”

Pod hasłem „Moim zdaniem!” ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa „Metra”. Akcja obejmuje prasę, internet i outdoor.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie wizerunkowa kampania reklamowa dziennika „Metro” podkreśla, że jest on otwarty na interakcje z czytelnikami. Jednocześnie w gazecie prowadzone są działania redakcyjne zachęcające jej odbiorców do wymiany opinii na bieżące tematy.

grafika

Akcja reklamowa pod hasłem „Moim zdaniem!" jest prowadzona w prasie (m.in. „Gazeta Wyborcza”, „Logo” i „Avanti”), internecie (Gazeta.pl) oraz na outdoorze (nośniki AMS). Kampanię przygotował dział promocji „Metra”.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?