„Mój nowy wpłatomat” w kampanii Euronetu

Wystartowała kampania reklamowa wpłatomatów Euronet. Akcja, która potrwa do końca sierpnia, została przygotowana przez agencję San Markos.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
„Mój nowy wpłatomat” w kampanii Euronetu

Celem kampanii jest zakomunikowanie wprowadzenia przez Euronet nowych funkcjonalności dostępnych w sieci wpłatomatów, m.in. zdefiniowanie wpłaty do siedmiu rachunków i możliwość wpłaty na nie przez wskazane osoby. Kampania przedstawia wpłatomaty jako użyteczne i pomocne urządzenia.

grafika

Akcja obejmuje internet (emailingi, bannery, smarticle) i jest skierowana do przedsiębiorców.

Kampanię zrealizowała agencja San Markos.

łb
Autor artykułu:
łb
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele