Rozpowszechnianie płatne razem “Czterech Kątów” (Agora SA) we wrześniu br. wyniosło 85 892 egz. i było aż o 23,5 proc. niższe niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Drugą lokatę w zestawieniu zajął magazyn “Moje Mieszkanie” (Murator SA), który rozszedł się w nakładzie 63 484 egz., notując wzrost o 44,7 proc. względem września ub.r. - największy w rankingu.
Na trzecim miejscu znalazło się pismo “M jak Mieszkanie” (Murator SA) z rozpowszechnianiem płatnym razem na poziomie 55 135 egz. Tytuł ten zanotował spadek o 9,7 proc.
Najwięcej stracił jednak “Mój Piękny Dom” (Grupa Burda), plasujący się na siódmej, ostatniej pozycji. Jego wynik sprzedażowy we wrześniu br. to 18 806 egz, co oznacza spadek o 29,5 proc. względem analogicznego miesiąca ub.r.

Porównując dane z września br. do danych z sierpnia widać, że spadek zanotowały jedynie “Cztery Kąty” (o 1,4 proc.), zaś pozostałe miesięczniki wnętrzarskie mogą pochwalić się wzrostami. Najwięcej zyskało wydawane przez Muratora “Dobre Wnętrze” (aż 69,6 proc.).
* - rozpowszechnianie płatne razem łączonego, sierpniowo-wrześniowego wydania miesięcznika “Elle Decoration” (Grupa Burda) wyniosło 19 849 egz.











