Na głównej stronie internetowej Amiki znajduje się zakładka Moja Amica – miejsce stworzone z myślą o najlepszych, aktywnych klientach. Tam właśnie dokonuje się rejestracji, przystępując do społeczności posiadaczy popularnego sprzętu. Zrobić to można oczywiście w każdej chwili, a szczególna okazja nadarza się zwłaszcza w czasie promocji, gdy Amica o tym przypomina. Na przykład podczas aktualnej, trwającej od początku kwietnia do końca czerwca pod hasłem „Doskonałość w zestawie”.
Plusy dołączenia do grona społeczności posiadaczy Amiki można ująć w kilku punktach. Przede wszystkim jest to specjalna oferta dla klientów. Wystarczy zarejestrować produkt i odbierać nagrody. Dalej – ekskluzywny e-book pełen inspirujących pomysłów od Amiki. Dalej – dedykowany newsletter, dzięki któremu można być na bieżąco z informacjami o nowościach, okazjach cenowych oraz promocjach. Wreszcie udział w panelu badawczym, dzięki któremu można wyrażać swoją opinię na temat produktów Amiki, mając tym samym wpływ na kształt jej oferty i na przyszłość gospodarstw domowych.

Na tym nie koniec. Kto chce być blisko Amiki, nie musi się wcale przenosić do Wronek ani w okolice, chociaż są piękne – przecież to Puszcza Notecka. Wystarczy dostęp do Internetu z dowolnego miejsca na świecie. Resztę załatwią tzw. social media – Facebook, YouTube, Twitter, Flickr, Pinterest, Google+, a nawet blogi, na których spotykają się np. poszukiwacze kulinarnych doznań. W niektóre ciekawe miejsca związane z Amiką można się dostać bezpośrednio z jej strony.
Social media pozwalają Amice na bieżąco komunikować działania marki. To miejsca, gdzie producent i użytkownicy sprzętu wzajemnie się inspirują, nie tylko kulinarnie. Dzięki temu fani mają dostęp do nowinek w zakresie designu i technologii przyjaznej środowisku. Mogą też lepiej poznać nowości produktowe, a także obejrzeć zdjęcia i filmy z ważnych wydarzeń związanych z marką, filmy przedstawiające produkty, przydatne wideoporadniki czy spoty reklamowe. Ponadto otrzymują dostęp do ciekawych aplikacji. Obecność na w takich miejscach daje też możliwość udziału w atrakcyjnych konkursach.

Moja Amica ozwala wyraźnie odczuć, że producentowi zależy na opiniach użytkowników produktów, liczy się z nimi, a nade wszystko traktuje ich jak partnerów swoich przedsięwzięć. Innowacyjne technologie dopełniane są w ten sposób innowacyjną komunikacją. Amica WIĘCEJ INFORMACJI Z FIRMY AMICA WRONKI S.A. (PRESS BOX)











