Mojca Tirš: z Cheil Poland do Abstra

Mojca Tirš, poprzednio związana z agencjami reklamowymi Cheil Poland i BBDO, objęła stanowisko creative directora w firmie Abstra.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Tirš będzie odpowiedzialna w Abstra za rozwój zespołu kreatywnego i zarządzanie nim.

Mojca Tirš ma 12-letnie doświadczenie pracy w branży kreatywnej. Karierę rozpoczęła w 2007 roku w agencji reklamowej BBDO, gdzie przez 7 lat swojej pracy doszła do stanowiska senior creative. W tym czasie pracowała dla Mercedes-Benz, sieci Vectra, jak również brandów należących do takich grup kapitałowych, jak Mars i P&G.

W latach 2014-2019 jako creative director sprawowała nadzór nad działem kreacji w agencji Cheil Poland. Kluczowym klientem jej zespołu był Samsung. Inni klienci dla których pracował zespół Mojcy to WOŚP, Benzina i Hankook.

W trakcie swojej kariery zawodowej Mojca tworzyła kampanie zintegrowane w obszarach ATL, BTL, digital i social media. Realizowane przez nią kampanie były wyróżniane w konkursach reklamowych w Polsce i zagranicą, takich jak Effie Awards, KTR, Golden Drum i Golden Arrow.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu