„Moje Mieszkanie” na czele pism wnętrzarskich. Tylko „Cztery Kąty” ze wzrostem

W lutym br. pozycja lidera sprzedaży wśród magazynów wnętrzarskich należało do „Mojego Mieszkania”. Jedynym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogły „Cztery Kąty”, zaś najwięcej stracił magazyn „Dom & Wnętrze”.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Moje Mieszkanie” na czele pism wnętrzarskich. Tylko „Cztery Kąty” ze wzrostem

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, iż sprzedaż ogółem miesięcznika „Moje Mieszkanie” (ZPR Media) w lutym 2015 roku wyniosła 60 547 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zmniejszyła się ona o 1,35 proc.

Drugą pozycję zajął miesięcznik „Cztery Kąty” (Agora). Sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej poszła do góry o 12,36 proc. do poziomu 59 161 egz. - jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.

Ostatnie miejsce na podium zajął, wydawany przez ZPR Media, miesięcznik „M jak Mieszkanie”. Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 47 602 egz., po spadku o 7,90 proc.

Tuż za podium uplasowała się „Weranda” (Wydawnictwo Te-Jot). Jej średni wynik zwiększył się bowiem o 14,39 proc. do 23 331 egz.

Z kolei największą stratę w zestawieniu, wynoszącą 22,29 proc., odnotował magazyn „Dom & Wnętrze” (Agora), który zajął miejsce szóste - ostatnie. Jego sprzedaż ogółem wyniosła 7 466 egz.

W lutym br. w porównaniu do stycznia największym wzrostem, wynoszącym 42,04 proc., pochwalić się mógł magazyn „M jak Mieszkanie”. Z kolei jedyny spadek odnotowała „Weranda” - było to 5,71 proc.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska