mOkazje z rozśpiewaną kampanią reklamową

Unikatowy program rabatowy mBanku - mOkazje rusza z nową, niestandardową kampanią reklamową. Bank przygotował trzy spoty w konwencji musicalu, które przez najbliższe dwa miesiące będzie można zobaczyć w internecie. Rekordziści programu zyskali dzięki niemu nawet 8,5 tys. zł.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

- W działaniach reklamowych przypominamy klientom, jak prosto korzysta się z naszego programu rabatowego. Wystarczy wybrać mOkazję, zapłacić z mBankiem (kartą, online lub BLIKiem), a część wydanej kwoty automatycznie wróci na konto klienta. O tych trzech krokach, w lekki i nieco humorystyczny sposób opowiadają przygotowane przez nas spoty - mówi Rafał Borkowski, zastępca dyrektora Departamentu Marketingu Bankowości Detalicznej mBanku.

Cyfra trzy, symbolizująca trzy kroki mOkazji, jest w tej kampanii kluczowa. Bank przygotował trzy filmy, w których każdy z bohaterów śpiewająco mówi o tym, jak łatwo dostał „zwrotkę z mOkazji”. W spotach pojawia się też trójka dzieci (film „Ojciec”), trzy walizki (film „Podróżniczka”) i trzy przyrządy do ćwiczeń (film „Siłacz”). Każda historia to też inna konwencja muzyczna i wiele humorystycznych nawiązań do motywów znanych ze świata popkultury.

Z platformy rabatowej mOkazje i jej odpowiednika w Orange Finanse - Strefy Korzyści, korzysta już ponad 1,6 mln klientów. Na jednym rabacie klient zyskuje średnio 11 zł, a rekordziści czyli najbardziej aktywni użytkownicy programu, otrzymali już nawet 8,5 tys. zł zwrotu. Dotychczasowi partnerzy mOkazji to takie marki jak Booking.com, Coccodrillo, Gino Rossi, merlin.pl, Orange, PizzaPortal czy Statoil.

W najnowszej kampanii bank postawił na internet. Koncepcję działań przygotowała agencja Grey Group Poland, a media zaplanował dom mediowy Mindshare Polska (należący do GroupM). Spoty w reżyserii Anny Maliszewskiej  wyprodukowała firma Tango Production.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu