Wzrost przychodów agencji Monday jest związany z pozyskaniem nowych klientów. W połowie ub.r. firma zaczęła pracować dla Ubisoftu, Quantic Dream i DHL Parcel, a jesienią dla Compensy, MediaMarkt Polska i Elektronic Arts. Z kolei w 2018 roku przejęła obsługę Google Polska (od Havas PR ), Standard Chartered Bank i LG Electronics.
Z drugiej strony pod koniec 2018 roku agencja zakończyła obsługę T-Mobile Polska (tego klienta przejęła 24/7 Communication) i Nokii (na rzecz Arskom).
Koszty operacyjne Monday zwiększyły się nieco mniej od wpływów - o 27,8 proc. do 12,8 mln zł. Nakłady na usługi obce poszły w górę z 7,24 do 9,86 mln zł, na wynagrodzenia zmalały z 2,06 do 1,96 mln zł, a na ubezpieczenia społeczne i inne świadczenia pracownicze zwiększyły się z 349,1 do 372,7 tys. zł.
Z kolei koszty zużycia materiałów i energii wzrosły z 253,7 do 463,4 tys. zł, a amortyzacji - z 74,9 do 92,5 tys. zł.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/agencje-pr-zarobki-z-honorariow-w-2019-roku-ranking-msl-i-h-k-strategies-komunikacja-plus-na-czele-top16,7170499425073281a ##
Zysk Monday prawie się podwoił
Wskaźnik zyskowności agencji Monday zwiększyły się prawie dwukrotnie. Zysk sprzedażowy poszedł w górę z 773,5 tys. zł do 1,36 mln zł, a zysk brutto i netto - z 674,5 tys. zł do 1,35 mln zł.











