Mondelez wybrał do globalnej współpracy MediaMonks i Publicis Groupe

Mondelez International, właściciel takich marek słodyczy, jak Milka czy Oreo wybrał do globalnej współpracy reklamowej agencje MediaMonks i Publicis Groupe. Firma chce tworzyć więcej spersonalizowanych treści.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Mondelez International powierzył swoje konto do globalnej produkcji i zarządzania treściami (contentem) agencjom MediaMonks i Publicis Groupe.

MediaMonks, część S4 Capital Sir Martina Sorrella, będzie zarządzać globalną infrastrukturą technologiczną firmy, globalnymi witrynami internetowymi i produkcją treści dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Azji, Bliskiego Wschodu i Afryki.

Specjalny zespół Publicis, zwany Team Pop, będzie pracował nad treściami dla europejskich odbiorców. Obejmuje 32 rynki, w tym Wielką Brytanię, Francję, Niemcy i Włochy.

Dotychczas Mondelez współpracował z „szeroką gamą agencji o bardziej lokalnych i regionalnych możliwościach”.

Firma jest jednym z największych reklamodawców na świecie, w 2019 roku wydała ponad 1,21 miliarda dolarów (900 milionów funtów) na reklamę.

Mondelez wprowadził nowy model produkcji treści, który, jak twierdzi, umożliwi „bardziej elastyczne treści, które łączą to, co najlepsze w kreatywności, mediach i technologii, aby szybko projektować, tworzyć i zarządzać spersonalizowanymi doświadczeniami w dowolnym punkcie kontaktu z klientem”.

Dla MediaMonks i Publicis oznacza to tworzenie „większej ilości wysokiej jakości treści przeznaczonych do personalizacji” i wdrażanie tych zasobów w „bardziej wydajny i spójny” sposób.

W ubiegłym roku Mondelez skonsolidował swoją obsługę mediową i kreatywną w Publicis Groupe i WPP.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"