Monika Bronowska szefową IPG Mediabrands w Europie Środkowo-Wschodniej

Monika Bronowska objęła stanowisko CEO w IPG Mediabrands (należą do niej m.in. domy mediowe Initiative i UM) w regionie Europy Centralnej i Środkowo-Wschodniej. Poprzednio pracowała w Netsprint Group, a wcześniej m.in. w Zenith.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Monika Bronowska szefową IPG Mediabrands w Europie Środkowo-Wschodniej
Monika Bronowska

Bronowska będzie zarządzała działalnością IPG Mediabrands w takich krajach jak m.in. Polska, Węgry, Rumunia, Czechy, Słowacja, Serbia, Mołdawia i Ukraina. Głównym zadaniem będzie wzmocnienie pozycji firmy w tym regionie oraz rozwój usług i produktów.

Nowa szefowa regionu do warszawskiego biura IPG Mediabrands dołączy 9 września br. Będzie podlegała bezpośrednio Caroline Foster Kenny, CEO EMEA. Funkcję, którą obejmuje Monika Bronowska w IPG poprzednio pełnił Béla Németh, regional president of Central and Eastern Europe, który pracował w Budapeszcie.

Objęcie przez Monikę Bronowską funkcji szefa regionu nie ma wpływu na struktury oraz kierownictwo IPG Mediabrands w Polsce. Niezmiennie CEO firmy w naszym kraju jest Marcin Dec.

Wraz z objęciem przez Bronowską funkcji CEO siedziba szefa regionu zostaje przeniesiona z Budapesztu do Warszawy.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/initiative-media-warszawa-wplywy-i-zysk-spadly-glownie-wskutek-mniejszych-wydatkow-reklamowych-orange,7170874905507457a ##

Jak mówi Caroline Foster Kenny, CEO IPG Mediabrands EMEA Monikę Bronowską cechuje determinacja i konsekwentne dążenie do realizacji swojej wizji. - Jestem przekonana, że razem z świetnymi liderami ze wszystkich agencji w regionie, Monika Bronowska przeprowadzi transformację naszego biznesu i wprowadzi nas na taką drogę, która otworzy przed naszymi klientami jeszcze większe możliwości wykorzystania zasobów sieci. Dzięki Monice nasza pozycja lidera na arenie data & tech będzie jeszcze silniejsza - zapewnia.

- IPG Mediabrands to obecnie jedna z najbardziej odważnych i postępowych sieci mediowych na rynku. Cechuje się podejściem i strukturą oferującą produkty oraz usługi, które autentycznie wyróżniają się na tle konkurencji - podkreśla Monika Bronowska.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/dom-mediowy-um-powiekszyl-strate-do-1-72-mln-zl-przy-niewielkim-spadku-przychodow-zmniejszono-zatrudnienie,7170878007096961a ##

Bronowska po dwóch latach wraca do branży domów mediowych

Ostatnio, od jesieni 2017 roku, Monika Bronowska ełniła funkcję CEO w Netsprint Group, jednej z największych firm w Polsce wyspecjalizowanych w danych i marketingu internetowym. Do jej osiągnięć w Netsprint należy m.in. stworzenie zespołu odpowiedzialnego za sprzedaż międzynarodową. Nadzorowała także procesy akwizycji. Zastąpiła ją tam Agata Lauko.

Przedtem przez wiele lat Bronowska pracowała w domach mediowych. Przez ponad 10 lat związana była z Publicis Groupe, pełniła tam kolejno funkcję CEO w domu mediowym ZenithOptimedia Group (obecnie Zenith) oraz Publicis Media w Polsce.

Wcześniej pracowała też m.in. jako zastępca dyrektora departamentu komunikacji w Polkomtelu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa