Monika Dobaj będzie odpowiadać w agencji Labcon za rozwój kompetencji z tego obszaru w spółce, strategiczne wsparcie klientów oraz zarządzanie zespołem.
Z branżą jest związana od 2007 roku, a od 10 lat prowadzi samodzielne projekty w szeroko rozumianym public relations. Do Labconu przeszła z grupy Garden of Words, gdzie piastowała stanowisko head of brand & corporate PR. Wcześniej była związana m.in. z MSLGroup czy Partner of Promotion.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/labcon-wyjatkowy-prezent-na-5-rynkach-europejskich ##
Doświadczenie zbierała, współpracując z takimi klientami jak Pampers, Nivea, Żywiec Zdrój, Mars Wrigley, IKEA czy Avon. Specjalizuje się w PR brandowym, jednak realizowała również projekty związane ze społeczną odpowiedzialnością biznesu, edukacyjne oraz oraz wspierała klientów w komunikacji korporacyjnej.

Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego. Studiowała również w Belgii i Wietnamie.
Poprzednio stanowisko head of PR agencji sprawowała Agnieszka Byczot.











