Monika Kapłan rusza z firmą Commitment

Monika Kapłan, wieloletnia szefowa marketingu firmy odzieżowej LPP (właściciel marek Reserved, Mohito, Cropp) rusza z marką odzieżową Commitment.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Monika Kapłan rusza z firmą Commitment
Monika Kapłan

Monika Kapłan wystartowała z nową marką odzieżową Commitment.  Na pierwszą kolekcję składają się 52 modele ubrań i dodatków.

- Marka, która wyrosła z wielu lat przemyśleń i moich cennych doświadczeń, czerpie inspiracje z jogi, a także ze sportowej estetyki w wersji retro i współczesnych trendów z wybiegów. Odwołuje się też do wartości mody zrównoważonej - wyjaśnia Monika Kapłan, właścicielka nowej marki odzieżowej.

grafika

 

Marka Commitment całą swoją produkcję realizuje w Polsce w tzw. duchu mody zrównoważonej. Część kolekcji powstała z materiałów z tzw. „dead stock’u”. Sportowa linia bezszwowa wykonana jest z recyklingowanego poliamidu.

W części kolekcji wykorzystane są szlachetne surowce, takie jak naturalna skóra, wełna merynos, jedwab.

Kolekcja nie jest sezonowa, modele przeznaczone są do użytkowania przez cały rok.Menadżerki z doświadczeniem w LPP

Właścicielką Commitment jest Monika Kapłan, która przez ostatnie trzy lata pełniła funkcję global marketing director marki Reserved, należącej do grupy LPP. Odpowiadała za działania marketingowe w 24 krajach, nadzorowała wejście marki na londyński Oxford Street, współtworzyła kampanie z udziałem międzynarodowych gwiazd świata mody takich jak Kate Moss, Cindy Crawford, Kendall Jenner czy Małgosia Bela.

Karierę zawodową rozpoczęła we francuskim biurze stylu Peclers Paris. Zarządzała działami marketingu marek: Sinsay, Mohito, House, Cropp. Była prezeską Deni Cler. Współtwórczyni strategii wielu marek z branży mody m.in Medicine, 5.10.15., Answear.com, Diverse. Od tego roku jest doradczynią zarządu Grupy CCC w obszarze strategii marketingowej dla CCC, Gino Rossi i e-obuwie. Jednocześnie rozwija start-up jogowo-modowy, Commitment.

grafika

CEO Commitment została Kama Bojarczuk, która karierę w branży modowej rozpoczęła u boku Moniki Kapłan jako konsultantka współtworząca strategie marketingowe w branży modowej. Następnie w Reserved, w dziale digital marketingu, współtworzyła sesje zdjęciowe, odpowiadając za globalny Instagram marki. Wraz z Moniką Kapłan brała udział w pisaniu strategii marketingowej dla grupy CCC. Od 2020 roku buduje start-up jogowo-modowy Commitment.

Główną projektantką marki jest Ewelina Wydra, absolwentka wydziału Historii Sztuki na Wolnym Universytecie Berlińskim (FU Berlin), Complutense w Madrycie (UCM) oraz wydziału Projektowania Ubioru na Uniwersytecie Nauk Stosowanych w Berlinie (HTW Berlin). Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując dla: Reserved (RE.Design Ladies, Warszawa) Deni Cler (Warszawa), La Mania (Warszawa), Rubin Chapelle (Nowy York), Peter Pilotto (Londyn), Volksbühne (Berlin).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"