Monika Sokołowska jest odpowiedzialna za kształtowanie wizji, wyznaczanie celów biznesowych oraz strategię agencji w nadchodzących latach. Będzie również nadzorowała pracę działu client service i relacje z kluczowymi klientami.
Do zarządu agencji oS3 weszli Michał Kobierzewski (executive creative director), Bartosz Gąsiorowski (strategy director) oraz Maciej Hilt (business development director).
Monika Sokołowska poprzednio była związana z Walk Creative, jako client service director oraz członkini zarządu. Doświadczenie zdobywała w agencjach Directors, Change, Saatchi&Saatchi i BBDO.
Nie podano powodów odejścia z firmy dotychczasowego prezesa, Davida Meistera. Pod jego kierownictwem w 2018 roku oS3 przeszła restrukturyzację, określając specjalizację w digital relations. Zmieniono także logotyp.

Agencja oS3 obsługuje takie marki jak Opel Polska, Mokate, Volvo Cars, Unilever Polska i Allianz. W ubiegłym roku pozyskała Philips Lighting Poland, Polregio (Przewozy Regionalne), Ronson Development Group, BBI Development, producenta lodów Kilargo czy markę bielizny kobiecej Marilyn











