W zakres obowiązków Moniki Zagórskiej wchodzi odpowiedzialność za rozwój kompetencji w obszarze PR konsumenckiego oraz kierowanie działem Brand PR. Dotychczas pracowała w agencjach sieciowych MSLGroup, Fleishman-Hillard i Edelman i prowadziła projekty dla takich klientów, jak: Unilever (Carte d’Or, Algida), Carlsberg, Nestlé (Winiary), Coca-Cola Poland Services (Coca-Cola, Cappy) czy Microsoft (Xbox 360).
Małgorzata Pisula, która objęła stanowisko new business accounta zajmie się działaniami związanymi z pozyskiwaniem nowych klientów oraz relacjami z nowymi, strategicznymi partnerami agencji. Małgorzata Pisula wcześniej pracowała jako dziennikarka, pełniąc stanowisko redaktor naczelnej miesięcznika „Boutique”. Sprawowała też funkcję dyrektora biura reklamy i koordynowała kluczowe projekty wydawnictwa ViMedia Group, Semana (Boutique, Eden Magazyn SPA).

Ewelina Nowicka, jako account executive zajmie się działaniami w ramach projektów CSR Tesco. Posiada bogate doświadczenie w PR produktowym dla krajowych i międzynarodowych marek. Wcześniej pracowała m.in. dla marki Laboratorium Kosmetycznego Floslek w Agencji Triple PR, a także zajmowała się komunikacja produktów P&G (Always, Discreet, Olay) w Partner of Promotion.
Ponadto w strukturach agencji na stanowiska senior account executive awansowały Joanna Piczuła i Maja Głuśniewska.











