„Monster High” nowym liderem sprzedaży magazynów dziecięcych

W listopadzie 2013 roku nowym liderem sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci został miesięcznik „Monster High”. Największym wzrostem pochwalić się mogły „Zabawy i Marzenia z Barbie”, a na przeciwnym biegunie znalazł się „Kubuś i Przyjaciele”.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Monster High” nowym liderem sprzedaży magazynów dziecięcych
Shutterstock.com

Z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem magazynu „Monster High” (Egmont Polska) w listopadzie 2013 roku wyniosła 60 796 egz. i w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej była wyższa o 26,16 proc. Przed rokiem tytuł ten był drugi.Z czwartego na drugie miejsce awansował miesięcznik „Zabawy i Marzenia z Barbie” (Egmont Polska). Jego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie wyniosła 48 891 egz., po największym wzroście w zestawieniu wynoszącym 30,97 proc.Na podium znalazł się jeszcze „Świnka Peppa Magazyn” (Media Service Zawada), który rok wcześniej był szósty. Wynik sprzedażowy tego miesięcznika zwiększył się o 6,07 proc. do 36 076 egz.

>>> Zobacz wszystkie okładki z ostatnich lat w naszym nowym dziale!Z kolei największy spadek zanotował „Kubuś i Przyjaciele” (Egmont Polska), który w zestawieniu spadł z miejsca ósmego na dwunaste. Sprzedaż ogółem tego pisma zmalała bowiem o 49,29 proc. do poziomu 15 997 egz.

W listopadzie 2013 roku w porównaniu do października 2013 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 30,97 proc.) pochwalić się mógł „Monster High”. Z kolei najwięcej również i tutaj stracił miesięcznik „Kubuś i Przyjaciele” - było to 36,07 proc.

 

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech