'Morliny Grill Party z ketchupem Kotlin'

Agencja BTL Point Group rozpoczęła promocję konsumencką produktów Morliny Grill Party oraz edycji limitowanej keczupów Kotlin pod nazwą 'Morliny Grill Party z keczupem Kotlin'.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Akcja „Morliny Grill Party z ketchupem Kotlin” rozpoczyna się z początkiem maja i potrwa do końca czerwca 2006 r. Akcja prowadzona jest na terenie całej Polski, we wszystkich punktach sprzedaży.

Głównym założeniem akcji jest połączenie produktów grillowych Morliny z keczupami Kotlin o pięciu wyjątkowych smakach pochodzących z edycji limitowanej. Keczupy o smakach Mexican, Barbecue, Chrzanowy, Musztardowy oraz Z Piekła Rodem są dostępne w sprzedaży od lutego do czerwca. W skład oferty produktów Morliny Grill Party wchodzą natomiast kiełbaski grillowe i frankfurterki.

Mechanizm promocji oparty jest na konkursie SMS. Na opakowaniach produktów Morliny Grill Party i keczupów Kotlin naklejone są stickery promocyjne z tzw. dukatami. Każdy dukat zawiera unikatowy kod alfanumeryczny. Konsument wysyła go pod numer 7114 i w ten sposób zbiera na swoim koncie dukaty. Za każde opakowanie produktów Morliny Grill Party otrzymuje 3 dukaty, a za keczup Kotlin – 2 dukaty. Za zebranie 3 dukatów konsument może otrzymać tacki grillowe Jan Niezbędny, za 8 dukatów – eleganckie akcesoria grillowe, a za 15 dukatów – zestaw mebli ogrodowych. Osoba, która wyśle najwięcej kodów, a tym samym zbierze najwięcej dukatów, dostanie 30 000 zł. Łączna pula nagród to ponad 2 500 sztuk!

Partnerem akcji jest Jan Niezbędny, który przekazał nagrody – tacki grillowe.

Akcja została przygotowana i jest realizowana przez agencję BTL Point Group, wchodzącą w skład Platformy Mediowej Point Group. Serwis WWW zaprojektowała agencja Online Point Group, a technologie mobilne zapewnia Mobile Point Group (AdMobile). Wszystkie agencje są częścią Platformy Mediowej Point Group.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele