MOSQI.TO przygotuje cztery kampanie reklamowe Łodzi

Agencja MOSQI.TO wygrała konkurs na opracowanie strategii i kreacji czterech kampanii reklamowych zaplanowanych na przyszły rok przez Urząd Miasta Łodzi. W walce o zlecenie pokonała 30 innych firm.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

MOSQI.TO przygotuje kampanie promujące Łódź jako centrum branż kreatywnych i silny ośrodek gospodarczy („Łódź kreuje”), akcję reklamującą ofertę turystyczną miasta („Łódź na weekend”) oraz kampanię zachęcającą do studiowania w nim („Młodzi w Łodzi”).

Kampanie będą prowadzone w telewizji, radiu, prasie, internecie oraz przestrzeni miejskiej (działania ambientowe). Jako pierwsza, na przełomie lutego i marca, zacznie się kampania reklamująca potencjał gospodarczy Łodzi. Budżet akcji o branży turystycznej wynosi 1,23 mln zł brutto, o gospodarce - 1,05 mln zł, o turystyce - 2,14 mln zł, a o studiowaniu - 300 tys. zł.

MOSQI.TO odpowiada za przygotowanie spójnej strategii i kreacji kampanii oraz zarekomendowanie mediów do ich realizacji. Koncepcja ma być zgodna z identyfikacją i pozycjonowaniem miasta przyjętym dwa lata temu pod hasłem „Łódź kreuje” (więcej na ten temat).

W konkursie dotyczącym tego zlecenia oprócz MOSQI.TO swoje propozycje złożyło 30 firm. - Praca MOSQI.TO zdecydowanie wyróżniła się na tle pozostałych. Doskonale odpowiada na brief i wykorzystuje potencjał jaki dają działania w ramach marketingu miejsc  - uzasadnia Bartłomiej Wojdak, dyrektor biura promocji, turystyki i współpracy z zagranicą w Urzędzie Miasta Łodzi.

Wynagrodzenie MOSQI.TO za zlecenie wyniesie maksymalnie 220 tys. zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"