Mother z globalnym budżetem reklamowym HTC

Firma HTC zatrudniła Mother jako agencję wiodącą do obsługi swojego globalnego budżetu reklamowego, którego wartość szacuje się na ponad 150 milionów dolarów.

km
km
Udostępnij artykuł:

W przetargu na ten budżet Mother pokonała agencje Deutsch LA i Saatchi & Saatchi Singapore, które pracują dla HTC odpowiednio w USA i Azji. Zwycięstwo umacnia związek Mother z HTC, jako że w lipcu zeszłego roku agencja zdobyła także paneuropejski budżet reklamowy tajwańskiego producenta smartfonów o wartości około 40 milionów euro (http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/htc-stawia-na-mother).

Mother będzie odpowiedzialna za tworzenie pomysłów dla marki HTC na skalę globalną, a kampanie na nich oparte będą prowadzone we wszystkich kanałach konsumenckich, uwzględniając tradycyjną reklamę, przestrzeń cyfrową oraz punkty sprzedaży. Jednocześnie Mother będzie współpracować z regionalnymi zespołami i agencjami obsługującymi HTC przy odpowiednim dostosowywaniu działań dla poszczególnych rynków.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"