Liderem sprzedaży wśród tygodników motoryzacyjnych w lutym br. pozostał tygodnik „Motor” (Wydawnictwo Bauer). Jego średnia sprzedaż ogółem względem analogicznego miesiąca 2013 roku zmniejszyła się o 9,36 proc. i wyniosła 105 128 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugi w kolejności tygodnik, czyli „Auto Świat” (Ringier Axel Springer Polska), zanotował wzrost wynoszący 0,16 proc., a jego średni wynik uplasował się na poziomie 83 583 egz.Wśród miesięczników z drugiego na pierwsze miejsce awansował magazyn „Auto-Moto” (Wydawnictwo Bauer). Tytuł ten zanotował jedyny wzrost w zestawieniu, wynoszący 2,14 proc., co w efekcie dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 49 722 egz.Z trzeciej na drugą lokatę w lutym br. awansował „Auto Świat Poradnik” (Ringier Axel Springer Polska) ze sprzedażą na poziomie 43 200 egz., po spadku o 1,59 proc.Ostatnia pozycja podium należała do magazynu „Top Gear” (Ringier Axel Springer Polska), który rok wcześniej był liderem. Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 41 159 egz., po spadku o 33,33 proc. - największym w zestawieniu.

W lutym 2014 roku w porównaniu do stycznia 2014 roku sprzedaż ogółem tygodnika „Motor” zwiększyła się o 0,89 proc., a wynik „Auto Świata” - o 7,98 proc.Natomiast wśród miesięczników największym wzrostem (o 2,63 proc.) pochwalić się mogło „Auto-Moto”, a najwięcej również stracił „Top Gear” - było to 31,94 proc.











