„Motor” i „Top Gear” liderami wśród pism motoryzacyjnych w I półroczu 2014 r.

W I półroczu 2014 roku pierwsze miejsce w rankingu średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych zajął „Motor”. Natomiast wśród miesięczników pozycja lidera należała do „Top Gear”.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
„Motor” i „Top Gear” liderami wśród pism motoryzacyjnych w I półroczu 2014 r.

Liderem wśród tygodników motoryzacyjnych w I półroczu 2014 roku pozostał tygodnik „Motor” (Wydawnictwo Bauer). Jego średnia sprzedaż ogółem względem analogicznego okresu ub.r. zwiększyła się o 0,67 proc. i wyniosła 103 359 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugi w kolejności tygodnik, czyli „Auto Świat” (Ringier Axel Springer Polska), zanotował spadek wynoszący 3,67 proc., a jego średni wynik uplasował się na poziomie 79 149 egz.

Wśród miesięczników pierwsze miejsce zajął „Top Gear” (Ringier Axel Springer Polska), którego wynik zmalał o 3,70 proc. do 44 340 egz.

Na drugiej lokacie uplasował się magazyn „Auto-Moto” (Wydawnictwo Bauer) ze średnią sprzedażą ogółem na poziomie 43 773 egz., po wzroście o 1,01 proc.

Ostatnia pozycja podium należała do magazynu „Auto Świat Poradnik” (Ringier Axel Springer Polska). Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 41 036 egz., po wzroście o 1,33 proc. - największym w zestawieniu.

Natomiast największy spadek w zestawieniu - o 11,52 proc. do 6 923 egz. - odnotował magazyn „Classic Auto” (Stratos Concept). W rankingu uplasował się on na miejscu siódmym, ostatnim.

W czerwcu 2014 roku średnia sprzedaż ogółem tygodnika „Motor” w porównaniu do czerwca 2013 roku zwiększyła się o 10,05 proc. do 103 953 egz. Z kolei wynik „Auto Świata” to 74 652 egz., po spadku o 2,02 proc.Wśród miesięczników pozycję lidera zajął „Top Gear” (41 960 egz.; spadek o 16,28 proc.). Drugie miejsce należało do „Auto-Moto” (37 824 egz.; wzrost o 0,71 proc. - jedyny w rankingu), a trzecie - do magazynu „Auto Świat Poradnik” (32 061 egz.; - 10,49 proc.).Również i w tym ujęciu najwięcej straciło „Classic Auto” - było to 17,09 proc.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu