„Motor” zdecydowanym liderem sprzedaży pism motoryzacyjnych

W kwietniu 2014 roku w rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych pierwsze miejsce zajął „Motor”. Natomiast wśród miesięczników na pozycję lidera awansował „Auto Świat Poradnik”.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Motor” zdecydowanym liderem sprzedaży pism motoryzacyjnych

Liderem sprzedaży wśród tygodników motoryzacyjnych w kwietniu br. pozostał tygodnik „Motor” (Wydawnictwo Bauer). Jego średnia sprzedaż ogółem względem analogicznego miesiąca 2013 roku zmniejszyła się o 1,64 proc. i wyniosła 108 897 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugi w kolejności tygodnik, czyli „Auto Świat” (Ringier Axel Springer Polska), zanotował spadek wynoszący 3,23 proc., a jego średni wynik uplasował się na poziomie 86 080 egz.

Wśród miesięczników z trzeciego na pierwsze miejsce awansował magazyn „Auto Świat Poradnik” (Ringier Axel Springer Polska). Tytuł ten zanotował jedyny wzrost w zestawieniu, wynoszący 17,54 proc., co w efekcie dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 49 752 egz.

Na drugą lokatę w analizowanym okresie spadło „Auto-Moto” (Wydawnictwo Bauer) ze sprzedażą na poziomie 41 291 egz., po spadku o 9,96 proc.

Ostatnia pozycja podium należała do magazynu „Top Gear” (Ringier Axel Springer Polska), który rok wcześniej był drugi. Jego wynik sprzedażowy w kwietniu br. wyniósł 41 262 egz., po spadku o 5,42 proc.

Natomiast największy spadek sprzedaży w zestawieniu - o 21,88 proc. do 6 247 egz. - odnotował magazyn „Classic Auto” (Stratos Concept). W zestawieniu uplasował się on na miejscu siódmym - ostatnim.

W kwietniu 2014 roku w porównaniu do marca 2014 roku sprzedaż ogółem tygodnika „Motor” zwiększyła się o 7,41 proc., a wynik „Auto Świata” - o 9,36 proc.

Natomiast wśród miesięczników największym wzrostem (o 33,06 proc.) pochwalić się mógł „Auto Świat Poradnik”, a najwięcej straciło „Auto-Moto” - było to 7,03 proc.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech