Motorola na ekranach kin

Dom mediowy The Media Insight zaplanował najnowszą kampanię dlaMotoroli.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Kampania jest kontynuacją działań wizerunkowych telefonuMOTORAZR2 i obejmuje sieci multipleksów w całej Polsce. Poza emisjąspotów w blokach specjalnych, istotną rolę odgrywają działaniaoff-screenowe, w tym spoty ściągane w technologii bluetooth,reklama na plazmach, ekspozycja modeli produktu przed wejściem dosal oraz reklama na portalach internetowych Multikina iCinemaCity.

Kampanię zaplanował i kupił The Media Insight (siostrzany dommediowy Mindshare Polska), adaptację kreacji przygotowała agencjaOgilvy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online