Motorola wybiera agencje

Drugi na świecie producent telefonów komórkowych zamierza wybrać agencje BBDO, należącą do koncernu Omnicom.

mm
mm
Udostępnij artykuł:

Budżet reklamowy Motoroli to około sto milionów dolarów rocznie. Kwotą tą zarządzać będzie teraz właśnie BBDO. Pierwszym projektem, który agencja przygotuje dla amerykańskiej firmy, będzie kampania reklamowa nowego telefonu ROKR.

Motorola zaprojektowała ten aparat we współpracy z firmą informatyczną Apple. Na ROKR będzie można ściągać pliki muzyczne z portalu iTunes, należącego do Apple. W kampanii promocyjnej tego modelu mają wziąść udział gwiazdy sceny muzycznej, takie jak Madonnna czy Iggy Pop.

mm
Autor artykułu:
mm
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"