Motorola z Axel Springer

Motorola Polska wspólnie z Wydawnictwem Axel Springer Polska organizuje specjalną akcję marketingową.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Związana jest z wprowadzeniem na polski rynek ekskluzywnej różowej wersji telefonu V3 RAZR.

Akcja w formie konkursu rozpoczęła się 26 stycznia i potrwa do 14 lutego 2006 roku. Na potrzeby akcji stworzono stronę internetową www.motowalentynki.dziewczyna.pl z e-walentynkami. W zabawie wykorzystano marketing wirusowy - 5 osób, które wyślą największą liczbę elektronicznych kartek, otrzyma aparat Motorla V3 RAZR PINK.

Kreację stworzył Dział Projektów Specjalnych Axel Springer Polska. Wykorzystanych zostanie pięć różnych layoutów stworzonych indywidualnie dla czytelników: "Olivii", "Dziewczyny", "Newsweeka", "Forbesa" i "Auto Świata".

Akcję wspiera kampania banerowa na wszystkich witrynach internetowych tytułów Axel Springer Polska. Łączy je wspólny motyw otwartego telefonu, przypominającego rozwinięty tulipan.

Celem działań marketingowych jest promocja nowego modelu Motoroli wśród kobiet oraz inspiracja dla kupujących walentynkowe prezenty.

Zakupem mediów dla Motoroli zajmuje się dom mediowy The Media Insight Polska. Kampania internetowa została zrealizowana przez ARBOMedia.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?