Move TV wygrywa przetarg Warszawy na kampanie reklamowe w klubach fitness

Move TV - platforma Video Out-of-Home należąca do AMS, realizuje wygrany przetarg Urzędu Miasta Warszawy, który obejmuje emisję reklam na ekranach w klubach fitness oraz niestandardowe działania ambientowe.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Move TV wygrywa przetarg Warszawy na kampanie reklamowe w klubach fitness

 Od 1 do 15 września miasto promuje na ekranach Move TV stołeczny program in vitro, a od 16 do 30 września zaprezentuje podcast "Warszawa mówi".

Oprócz emisji reklam, projekt ten obejmie również działania ambientowe - naklejki na szafkach, lustrach i podłogach w 20 klubach fitness w Warszawie.

Umowa AMS z Urzędem Miasta Warszawy obowiązuje do 30 listopada 2025 r.

Łączna wartość działań reklamowych w ramach tej współpracy wyniesie 3 mln zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"