Możemy już w Gemini zamienić obraz na wideo, ale trzeba zapłacić

Google wprowadził w Polsce możliwość przerabiania zdjęć na krótkie formy wideo dzięki Veo w aplikacji Gemini. Jednak raczej nie grozi nam zalew filmów wygenerowanych w ten sposób przez AI. Ta funkcja jest dostępna tylko dla płacących użytkowników.

Artur Roguski
Artur Roguski
Udostępnij artykuł:
Możemy już w Gemini zamienić obraz na wideo, ale trzeba zapłacić
Google pozwoli zamieniać grafiki w wideo

Do stworzenia wideo potrzebujemy własnego zdjęcia lub wygenerowanego przez Nano Banana. Następnie opisujemy zakres ruchu oraz dźwięku (w tym dialogi, efekty dźwiękowe i szum otoczenia).

W rezultacie otrzymujemy trwające 8 sekund wideo w pliku MP4 i formacie 16:9 (co ciekawe poziomym, a nie pionowym tak jak wideo na TikToku czy reels na Instagramie).

Funkcja przekształcania zdjęć na filmy w aplikacji Gemini zaczyna być udostępniana w przeglądarce internetowej i na urządzeniach mobilnych.

Opcja przekształcania zdjęć w wideo dostępna tylko dla płatnych subskrybentów

Aby skorzystać z wyżej opisanej funkcji należy płacić mięsięczną subskrypcje w wysokości 97,99 złotych w przypadku pakietu Google AI Pro lub 1229,99 złotych za pakiet Ultra (przez pierwsze trzy miesiące opłata pomniejszona do 609,99 złotych).

Czy nowa funkcja sprawi, że sprzedaż pakietów Google zwiększy się w Polsce? Czas pokaże. Już teraz internet z mediami społecznościowymi są wręcz zalewane tak zwanymi "AI slopami", o których pisaliśmy szerzej na naszych łamach, więc kolejne narzędzie napędzające ten trend wydaje się być niepotrzebne.

Studenci i studentki w Polsce, mogą zarejestrować się, aby bezpłatnie korzystać z pakietu Google AI Pro przez 12 miesięcy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ciężarówki Coca-Coli wyruszają w Polskę. Odwiedzą 7 miast

Ciężarówki Coca-Coli wyruszają w Polskę. Odwiedzą 7 miast

Dyson przegląda globalny budżet mediowy wart 500 mln dolarów. Po czterech latach wraca przetarg

Dyson przegląda globalny budżet mediowy wart 500 mln dolarów. Po czterech latach wraca przetarg

Wojtek Chaber i Marta Piechnik dołączyli do oLIVE media

Wojtek Chaber i Marta Piechnik dołączyli do oLIVE media

Marka Oppo dołączyła do grona klientów agencji Ro

Marka Oppo dołączyła do grona klientów agencji Ro

Marcel Płoszczyński dołącza do agencji RO

Marcel Płoszczyński dołącza do agencji RO

Chude lato byłego producenta "Familiady". Bez 90 proc. przychodów

Chude lato byłego producenta "Familiady". Bez 90 proc. przychodów