Możesz wycisnąć więcej z ebiznesu. Revenue Trends 2012

W dniach 16-17 kwietnia 2012 r.  NoNoobs.pl zaprasza na pierwszą konferencję z cyklu Revenue Trends poświęconą skutecznym metodom zwiększania przychodów dzięki nowym technologiom. Będziemy się skupiać na reklamie, social media, mobile, ecommerce oraz na branży wydawniczej. W programie m. in. rozmowa Tomasza Józefackiego i Łukasza Wejcherta - byłych szefów największych polskich graczy internetowych oraz gościa specjalnego Tomasa Belli (CEO Piano Media).

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Pierwszy dzień konferencji poświęciliśmy aktualnej sytuacji w branży online, modelom biznesowym, które w kontekście ogromnych zmian zachodzących na rynku, wymagają modyfikacji i wymuszają poszukiwanie nowych źródeł przychodu.  – mówi Agnieszka Świtkowska, co-founder NoNoobs.pl S.A.

Konferencję otworzy prezentacja Andrzeja Garapicha (prezes PBI) przedstawiająca sekrety badania Megapanel PBI/ Gemius za 2011- czyli ciekawe analizy trendów i zjawisk, które dostrzegają wyłącznie baczni obserwatorzy Megapanelu, a ewolucję modeli przychodowych w Internecie od 1995 r. do 2020 r. przeanalizuje dr Marek Jerzy Minakowski (publicysta, Tek24.pl, twórca serwisów internetowych Onet.pl).

O warunkach inwestowania w Polsce, pozyskiwaniu funduszy na nowe projekty oraz nowatorskich modelach biznesowych, którymi pochwalić się mogą startupy będą rozmawiali Mariusz Jarzębowski (główny doradca ds. innowacji i przedsiębiorczości, demosEUROPA Centrum Strategii Europejskiej) oraz Krzysztof Kowalczyk (partner zarządzający, HardGamma Ventures). W jaki sposób dywersyfikują przychody najwięksi gracze na rynku? - to tematy wystąpień Krzysztofa Dobrzyńskiego (head of social ads and application department NK.pl) oraz Tomasza Nowaka (dyrektor operacyjny Zumi, Onet.pl ). Jak wielki jest potencjał leży w danych i w jaki sposób je monetyzować opowie Maciej Wicha (dyrektor ds. transakcji i usług w segmencie Internet, Agora).

W jaki sposób wydawcy mogą zarabiać na treściach w internecie? Czy czytelnicy chcą płacić za treści, które dotychczas były dostępne bez ograniczeń? Czy słowacki system do zarzadzania płatnymi treściami internetowymi przyjmie się w innych krajach?  To kluczowe pytania z wystąpienia Tomasa Belli (CEO Piano Media).

Artur Banach (prezes zarządu, Netsprint.pl) oraz Łukasz Ciechanek (new business director, sieć ContentStream) zaprezentują narzędzia do content marketingu i  rekomendacji treści Outbrain i  ContentStream, które umożliwiają zaoferowanie wartości dodanej czytelnikom i zarazem zarabianie.

Przychody reklamowe rosną, przychody z ecommerce również, jednak graczy rynkowych przybywa jeszcze szybciej. Pojawiają się nowe kanały przychodowe i modele biznesowe, błyskawicznie rosnący Groupon oraz setki jego klonów pokazują, że nawet w sprzedaży można być innowacyjnym. Warto się uczyć od graczy rynkowych, którzy mają już spory dorobek oraz od tych, którzy wdrażają z sukcesem nowe strategie. Dla każdej firmy przecież kluczowe są przychody i to właśnie ten temat jest motywem przewodnim Revenue Trends 2012Dariusz Sokołowski, co-founder NoNoobs.pl S.A.

Drugi dzień konferencji rozpoczniemy prezentacją o  innowacyjnych modelach biznesowych i przychodowych oraz strategii dla technologicznych startupów, którą przedstawi Marek Borzestowski (partner GIZA Venture Capital).  Kolejne wystąpienie dotyczyć będzie wykorzystania możliwości otwartego API operatora jako nowej metodzie zarabiania na mobilnym ekosystemie - Jakub Weber (head of value added services marketing and content management unit, PTC) oraz Jakub Probola (kierownik działu innowacyjności, T-Mobile Polska).

W bloku tematycznym dotyczącym ecommerce, usług oraz płatnych treści zaprezentowane zostaną min. wyniki badań klientów sklepów internetowych – przeprowadzone przez Gemius – Krzysztof Łopuszyński, oraz bardziej i mniej znane modele generowania przychodu w ecommerce Tomasz Karwatka (prezes zarządu Divante).

Na konferencji Revenue Trends nie zabraknie także wystąpień poświęconych reklamie i omówieniu wyzwań i zjawisk, które można zaobserwować na naszym rynku - Raport mniejszości czyli kto naprawdę rządzi na polskim rynku reklamy internetowej i top 5 polskich ściem w mediach interaktywnych (edition 2012 ad) przedstawią Michał Kreczmar (dyrektor ds. rozwoju produktu reklamowego Agora (Gazeta.pl)  i Przemysław Bartkowiak president & founder, Revenue Alley

----

Revenue Trends 2012 to spotkanie dedykowane przedsiębiorcom internetowym chcącym stale zwiększać zwrot z inwestycji we własny biznes. W trakcie 2 dniowej konferencji specjaliści i praktycy przedstawią różne strategie generowania przychodów, pokażą narzędzia wspierające zwiększenie zysków z rynku internetowego i mobilnego. Na konferencji Revenue Trends 2012 poznasz najnowsze trendy rynkowe, które mają szansę zdominować branżę internetową. „O kasie bez owijania w bawełnę”- tak konkretnie sprecyzowanego tematu konferencji jeszcze nie było :) .

Więcej o Konferencji: http://www.revenuetrends.pl

Organizator:

NoNoobs.pl S.A. (www.nonoobs.pl)

NoNoobs.pl S.A. prowadzi działalność w zakresie organizacji konferencji i targów tematycznych związanych z nowymi technologiami. Spółka zamierza również uruchomić serwis informacyjno-społecznościowy skierowany do branży internetowej. Tematyka witryny obejmować będzie takie zagadnienia, jak internet, e-commerce, reklama internetowa, social media oraz finansowanie biznesów internetowych. Spółka zrealizowała z sukcesem konferencję i raport Game Industry Trends 2011, Generation Mobile 2012 a w najbliższym czasie planuje Revenue Trends.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele