Podstawę realizowanej przez mPay S.A. strategii stanowią: sprzedaż usług integracyjnych w obszarze systemów płatności mobilnych, ciągłe rozwijanie portfolio produktowego i ekspansja na rynki lokalne oraz zagraniczne.
W IV kwartale 2015 r. spółka postawiła na promowanie swojego flagowego produktu – aplikacji mobilnej mPay, dostępnej w wersjach na platformy Android, iOS i Windows Phone, zainicjowała rozmowy z liczną grupą jednostek administracji samorządowej, czego celem jest dalsze rozszerzanie sieci akceptacji płatności mobilnych za parkowanie oraz bilety komunikacyjne, a także wprowadziła na rynek jeden z pierwszych w Polsce portfeli elektronicznych w standardzie MasterPass – mPay Wallet. W obszarze ekspansji zagranicznej, spółka mPay sukcesywnie realizowała procedury, które umożliwią uruchomienie systemu płatności mobilnych w Bahrajnie. Ponadto mPay S.A. rozszerzyła swój zakres kompetencji w ramach współpracy z Grupą LEW S.A., jej większościowym udziałowcem, co otworzyło jej dostęp do sieci potencjalnych nowych klientów.

Należąca do mPay S.A. marka Doładowania.pl w przedmiotowym okresie również notowała stabilny rozwój, co korzystnie wpłynęło na wyniki spółki.
„Wyniki, jakie wypracowaliśmy w ostatnim kwartale ubiegłego roku są bardzo obiecujące. Wiele jednak przed nami. Jesteśmy zorientowani na dalszy rozwój produktów oraz stworzenie interesującej oferty dla obecnych i nowych użytkowników płatności mobilnych. Wczesną wiosną zamierzamy zaprezentować nowe rozwiązania i usługi, stworzone z myślą o segmentach m-payments, m-commerce oraz e-commerce. Na ten moment mogę wyjawić, że będą one dedykowane zarówno konsumentom, jak i biznesowi” – powiedział Maciej Orzechowski, Prezes Zarządu, mPay S.A.











