MRM Momentum Group dla Nescafe

MRM Momentum Group przejęło działania full service BTL dla marki Nescafe

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Marka Nescafe od wielu lat w różnych krajach świata obsługiwana jest przez agencje należące do Grupy McCanna. Działania międzynarodowe prowadzone są zarówno w obszarze ATL jak i BTL, dzięki czemu strategia komunikacji marki w obu tych obszarach osiąga wysoki poziom synergii.

W br. należąca do Grupy McCanna firma marketing services MRM Momentum Group rozpoczęła obsługę full serwisową tej marki w zakresie strategii, kreacji i realizacji projektów BTL. Agencja odpowiedzialna jest za promocję sprzedaży, field i event marketing oraz za marketing bezpośredni. Przejęcie przez MRM Momentum Group usług full service jest rozszerzeniem dotychczasowej współpracy z obszaru merchandisingu dla innych marek z portfolio firmy Nestle.

Do tej pory MRM Momentum Group prowadziło projekty merchandisingowe dla: AfterEight, Goplany, KitKata, Liona, NANa, NESCAFE, Kaszek Nestle, Nesquika (bez płatków), Winiar oraz projekty z zakresu channel marketingu dla kawiarenek - Cafe NESCAFE.

W br. MRM Momentum Group prowadzi szereg działań samplingowych dla NESCAFE 3 w 1, NESCAFE GOLD i NESCAFE Classic oraz działania z zakresu promocji sprzedaży dla wszystkich wariantów kawy NESCAFE. Celem działań jest "doświadczenie marki" przez konsumentów. Działania kierowane są do kilku segmentów i są prowadzone na terenie biurowców (suchy sampling), uczelni wyższych oraz sieci supermarketów w całej Polsce (Carrefour, Makro Cash & Carry, Real, Tesco), a także podczas imprez okolicznościowych. Rokrocznie odbywają są także działania skierowane do miłośników kina. NESCAFE jest sponsorem festiwali filmowych w Cieszynie, Kazimierzu oraz sponsorem głównym Miedzynarodowego Warszawskiego Festiwalu Filmowego. Podczas festiwali odbywają się degustacje kawy NESCAFE. Koncepcja kreatywna działań samplingowych przygotowana przez MRM Momentum Group jest spójna z globalną strategią komunikacji marki NESCAFE.

Group Account Director MRM Momentum Group, Aldona Borecka powiedziała: Jest to dla nas olbrzymie wyzwanie strategiczne i kreatywne. Jesteśmy dumni z tego, że będziemy mogli obsługiwać full serwisowo jedną z najlepszych marek kaw na świecie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online