MTV kupuje wirtualne zwierzaki

MTV Networks ogłosiło przejęcie NeoPets, operatora popularnego serwisu internetowego.

pclab.pl
pclab.pl
Udostępnij artykuł:

Firmie mniej zależy jednak na wirtualnych stworkach, ale na całkiem niewirtualnych młodych klientach serwisu, w którym już około 25 mln użytkowników stworzyło sobie komputerowego przyjaciela zamieszkującego Neopię. Dzięki swej popularności serwis generuje około 5 mld wejść miesięcznie.

Oficjalnie nie podano wartości transakcji. Nieoficjalne źródła wspominają o 160 mln dolarów. Zakup to nie tylko rozszerzenie obecności Viacom, właściciela MTV Networks, w sieci, ale możliwość opracowania nowych produktów rozrywkowych wykorzystujących motywy NeoPets. W marcu NeoPets podpisało umowę z wytwórnią Warner Bros na wyprodukowanie serii animowanych filmów z internetowymi zwierzakami. Dodatkowo firma podpisała kontrakty z producentem gier dla komórek – In-Fusio.

Przedstawiciele MTV Networks wspominają o ukrytej wartości NeoPets. To klienci serwisu, których wiek, stawia ich pośród innych najczęściej korzystających z produktów MTV.

pclab.pl
Autor artykułu:
pclab.pl
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą