MTV najdroższą Marką Medialną

MTV ponownie wybrana Najdroższą Marką Medialną na Świecie

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

MTV po raz piąty z rzędu okazała się Najdroższą  Marką Medialną Świata. Wynika tak z raportu, opublikowanego 22 lipca przez BusinessWeek oraz Interbrand. Jest to jeden z najbardziej prestiżowych rankingów, publikowanych co roku przez media branżowe.

 Według Lisy Marsali z Interbrand, przyczyną tak wielkiego sukcesu MTV na światowym rynku medialnym jest bycie marką, której " udaje się prześcignąć inne marki w budowaniu społeczności wokół różnorodnych aktywności MTV oraz taką, która posiada status kultowego zjawiska o zasięgu globalnym (jak Apple/iPod/iTunes)." Co więcej, to właśnie MTV jest uznawane za siłę napędową sukcesu grupy Viacom, której jest częścią.

 " Pięciokrotne zwycięstwo w kategorii Najdroższej Marki Medialnej Świata to bardzo szczególne osiągnięcie, to świetna inwestycja, tym skuteczniejsza, że MTV niezmiennie stara się zaspokajać oczekiwania wymagających widzów w różnych krajach. Ten sukces to wynik wieloletniej pracy każdego z lokalnych oddziałów MTV na świecie, które najlepiej potrafią wykorzystać wiedzę o miejscowej kulturze, kolorycie i bliskim widzom doświadczeniach. Właśnie to sprawia, że MTV jest wszędzie unikalną marką, a to daje nam olbrzymią siłę o zasięgu globalnym. Jesteśmy dumni z tego osiągnięcia, ale nie spoczniemy na laurach. Przeciwnie, już od dziś MTV Polska zaczyna ze zdwojoną siłą pracować na to, aby za rok po raz szósty z rzędu stanąć na podium - powiedział Dean Possenniskie, General Manager MTV Emerging Markets

 W rankingu 100 najdroższych marek świata MTV zajęła 47 miejsce. Czołowe pozycje zajęły koncerny Coca-Cola, Microsoft oraz IBM. Wśród firm, które najwięcej zyskały w ciągu ostatniego roku znalazły się również Apple, Samsung, Yahoo oraz Amazon.

 Sukces MTV na świecie zbiegł się z sukcesem, jaki MTV Polska buduje w tym roku. Nie tylko udało się podwoić oglądalność stacji muzycznej w rezultacie re-launchowej kampanii "MTV- to wszystko nasza wina", ale też wypromować nowe, kultowe programy- przykładem jest chociażby kontrowersyjny dokument "Chcę mieć znaną twarz", w którym fani upodabniają się do swoich idoli.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"