Więcej muzyki w MTV Polska. „Podążamy za oczekiwaniami i gustami widowni”

Kanał MTV Polska, który w ostatnich kilkunastu latach koncentrował się na programach rozrywkowych, zdecydował się wydłużyć o blisko godzinę pasmo muzyczne „MTV Breakfast Club”. Na antenie pojawiają się wówczas teledyski.

ag
ag
Udostępnij artykuł:
Więcej muzyki w MTV Polska. „Podążamy za oczekiwaniami i gustami widowni”

MTV powstało 1 sierpnia 1981 roku w Nowym Jorku jako pierwsza na świecie telewizja muzyczna. Nazwa jest rozwinięciem skrótu Music Television. Polska wersja MTV zadebiutowała 7 lipca 2000 roku. Na sopockim molo wystąpili m.in. Reni Jusis, Myslovitz i Kayah. Stacja powstała na bazie wcześniej działającego kanału Atomic TV (1997-2000), dostępnego w sieci kablowej PTK (później UPC Polska).

Z czasem programów muzycznych na antenie było coraz mniej. Zostały wyparte przez formaty reality typu „Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy” z udziałem młodych ludzi, którzy nie stronią od alkoholu i przygodnego seksu. Nadawca nie krył, że rozrywka w dobie YouTube i Spotify przynosiła mu większą widownię niż muzyka.

Zmiany od 4 grudnia

W obecnej ramówce MTV Polska przez większość dni tygodnia teledyski można oglądać w pasmach od 2.36 w nocy do 6 rano i od 6 do 12.50. Pozostałą część doby wypełniają amerykańskie programy reality, takie jak „Catfish”, „Niemożliwe!”, „Dallas Cowboys: jak zostać cheerleaderką?”, „Ekipa z New Jersey”, „Ex na plaży”, „Pomocy! Jestem w sekretnym związku”, „All Star Shore - Epicka ekipa” i powtórki „Warsaw Shore - Ekipy z Warszawy”.

Już niedługo czas poświęcony na teledyski zostanie zwiększony. - Od 4 grudnia godziny emisji pasma MTV Breakfast Club zostaną zmienione. Nowy czas to godz. 6-13 od poniedziałku do czwartku, 6-10 w piątek oraz 6-9 w sobotę. Decyzja jest podyktowana faktem, że nasi widzowie bardzo chętnie oglądają ten blok programowy, a my podążamy za oczekiwaniami i gustami widowni - informuje Wirtualnemedia.pl Agnieszka Odachowska, PR manager Paramount Global w Polsce, właściciela m.in. MTV Polska.

miany nie oznaczają rezygnacji z programów rozrywkowych. Paramount Global zamierza dalej inwestować w takie formaty. Kilka dni temu informowaliśmy, że rozpoczęły się zdjęcia do 20. odsłony programu „Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy”. Premierowe odcinki reality-show trafią do emisji w stacji wiosną 2024 roku.

W portfolio Paramount Global na naszym rynku są także kanały typowo muzyczne: MTV Live HD, MTV 80s, MTV 90s, MTV 00s, MTV Hits, Club MTV i NickMusic. Ponadto firma nadaje: Nickelodeon, Nick Jr., NickToons, TeenNick, Comedy Central, Polsat Comedy Central Extra i Paramount Network. Paramount Global jest też współwłaścicielem (u boku Comcast) serwisu streamingowego SkyShowtime.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu