Istotą projektu #MTVBump jest połączenie świata internetu i linearnej telewizji. Stacja w jego ramach zachęca widzów do umieszczania swoich materiałów wideo wraz z hashtagiem #MTVBump w takich serwisach społecznościowych jak Instagram, Vine i Twitter.
- Następnie nasz system zbiera te materiały, są one analizowane pod kątem kontekstu kulturowego i lokalnego, a później opublikowane na stronie mtvbump.com i przygotowane do emisji na antenie MTV - mówi Agnieszka Krakós-Gorący, manager ds. PR w Viacom International Media Networks Polska. Materiały od widzów kanał wykorzystuje w ramach swojej nowej oprawy antenowej.
Aby zachęcić fanów stacji do udziału w projekcie własne materiały do emisji w MTV Polska stworzyli tacy artyści jak Rixton, Shawn Mendes, Tori Kelly, Grumpy Cat, Bros Being Basic czy Martin Garrix.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/warsaw-shore-stracilo-widzow-widownia-podzielila-sie-miedzy-telewizje-a-internet ##
Wkrótce stacja ma udostępnić kolejne narzędzia ułatwiające widzom kreowanie materiałów do pokazania na jej antenie.
Partnerem MTV przy opracowaniu strategii, kreacji i technologii projektu jest firma B-Reel Creative.











