Mucha Tomasz Kot w nowej kampanii Netii (wideo)

W najważniejszych mediach wystartowała kampania nowej oferty Netii. W akcji Tomasz Kot wciela się w rolę muchy.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie kampania Netii reklamuje ofertę, w ramach której przy zakupie pakietu internet+telefon router Wi-Fi otrzymuje się za 1 zł. W akcji Tomasz Kot jako mucha zdezorientowana wszechobecnym internetem narzeka na niedogodności związane z siecią Wi-Fi. W ten sposób przekaz przewrotnie zachęca do rezygnacji z kabli i przerzucenia się na router „bzzzprzewodowy”. Tomasz Kot reklamuje Netię od roku – ostatnio jako piłkar z(więcej) i trener (więcej), a w ubiegłym roku jako Rom (więcej) i polityk (więcej).

Obecna akcja jest prowadzona w telewizji (spoty w TVP 1, TVP 2, TVP 3, TVN, TVN 7, Polsacie, TV 4, TVN 24, TVN Style, TVN Turbo, TVN Meteo, Polsacie Sport, Polsacie 2, Polsacie News/Cafe, Discovery Channel, Sience, World, Animal Planet), prasie (tytuły ogólnopolskie), radiu (Radio ZET, RMF FM, PR III, Radio Złote Przeboje, Radio Eska) oraz internecie (główne portale i serwisy społecznościowe). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Brasil, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"