Muczące krowy w reklamie marki Serenada (wideo)

Spomlek rozpoczął kampanię promującą sery Serenada Ser, w której informuje o tym, że produkt został doceniony znakiem Jakość Tradycja, jako wyróżniający się najwyższa jakością i dbałością o tradycję. Za kampanię odpowiada agencja BeDigital.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Muczące krowy w reklamie marki Serenada (wideo)

Osią komunikacji nowej kampanii jest spot telewizyjny, w którym marka oddała głos samej naturze - za pośrednictwem muczących krów przekazuje informacje o wyróżnieniu m.in. dla sera Salami Serenada.

Kampania opiera się na telewizji (stacje TVP1, TVP2, Polsat oraz TVN a także stacje tematyczne), ale wiele działań będzie można śledzić również w digitalu, gdzie materiały wideo promowane będą w serwisach VOD oraz YouTube.

Oprócz rynku polskiego, materiały pojawią się też w Czechach.

 

Za koncepcje kreatywną, produkcję spotów oraz planowanie i zakup mediów, odpowiada krakowska agencja reklamowo-mediowa BeDigital.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu