Müller wprowadza "smak, który płynie z mleka" (wideo)

Pod hasłem "Smak płynie z mleka" wystartowała kampania reklamowawprowadzająca markę Müller na polski rynek. Spoty promująceprodukty mleczne tego brandu mają formę animacji.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta 16 lutego kampania reklamowa wprowadzająca na polskirynek markę Müller przebiega pod hasłem "Smak płynie z mleka". Wakcji wykorzystywanych jest kilka spotów promujących poszczególneprodukty tego brandu. Każda z tych kreacji ma formę animacji 3Dpokazującej świat mleka zamknięty w opakowaniu Müller.

Kreację kampanii, która obejmuje ogólnopolskie stacjetelewizyjne, przygotowała agencja TBWA\, natomiast planowaniem izakupem mediów zajął się dom mediowy Mediaedge:cia.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"