Pod hasłem „Muzeum otwarte” rozpoczęła się kampania promująca pierwszą wystawę kolekcji MSN-u o nazwie „Wystawa niestała. 4 x kolekcja”. Zaplanowane działania promocyjne objęły nośniki OOH, digital (OOH, display, social media), a także merchandising (szeroka gama produktów promujących MSN, dostępna w sklepie Muzeum).
– Wybraliśmy kilka dzieł z kolekcji MSN-u oraz zaprzyjaźnionych z muzeum artystów i opatrzyliśmy je przewrotnymi komentarzami, które tłumaczą sztukę współczesną na język potoczny. W ten sposób chcemy przekonać odbiorców, że nowa sztuka nie jest tak ezoteryczna, jak wielu sądzi i zachęcić ich do odwiedzenia MSN-u – mówi Marcin Nowak, creative partner w MullenLowe Warsaw.

Ta kampania jest kolejną odsłoną długoterminowej strategii agecji dla MSN-u, jako “Muzeum Otwartego”.
Za warstwę kreatywną odpowiada agencja MullenLowe Warsaw, a za planowanie i zakup mediów MediaHub. Kampania potrwa do czerwca 2025 roku.











