MullenLowe MediaHub wygrał przetarg Majonezu Kieleckiego

Dom mediowy MullenLowe MediaHub poszerza portfolio klientów z zakresu obsługi digitalowej o WSP „Społem” producenta Majonezu Kieleckiego.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
MullenLowe MediaHub wygrał przetarg Majonezu Kieleckiego

Agencja została wybrana w drodze konkursu ofert, którego szczegółów nie ujawniono. Pierwszym elementem rozpoczętej współpracy będzie kampania świąteczna.

Jak podaje marketer, o wyborze MullenLowe MediaHub zdecydowały wysokie kompetencje digitalowe, rozbudowana analiza zachowań internautów w czasie COVID19 oraz prezentacja sektora VOD.

W kampanii dom mediowy będzie odpowiedzialny za planowanie oraz zakup powierzchni video oraz VOD w internecie. Zespołem dedykowanym do realizacji projektu dla Majonezu Kieleckiego kieruje Piotr Michalak,  head of digital client service MediaHub.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"