Przetarg dotyczył obsługi budżetu w wysokości 10,82 mln zł. Oferty w nim złożyły agencje: Komunikacja Plus (z ceną 4,2 mln zł), Keino Grupa (z ceną 4,1 mln zł), Fabryka Komunikacji Społecznej (z ceną 3 mln zł), Media Group (z ceną 3,7 mln zł), agencja reklamowa dsk (z ceną 3,6 mln zł), PHD Media Direction (z ceną 3,32 mln zł), Effective Media Solutions (z ceną 3,1 mln zł) oraz konsorcjum agencji MullenLowe MediaHub i MullenLowe Warsaw (z ceną 3,2 mln zł) a także agencja MSL. Ta oferta nie została otwarta - jak podaje instytucja, była zaszyfrowana i nie można jej było otworzyć.
O wyborze MullenLowe MediaHub zadecydowała przede wszystkim strategia mediów oraz zrozumiecie celów kampanii, w dalszej kolejności także doświadczenie zespołu i zaproponowane warunki finansowe.
Agencja będzie odpowiedzialna za działania w telewizji, radiu, mediach lokalnych oraz w knternecie, w tym kampaniena platformach społecznościowych i SEO. Będzie pracować dla NFOŚiGW do grudnia 2021 roku.

Zespół dedykowany do obsługi Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej będzie kierowany przez Agnieszkę Hydzik, media manager MediaHub.











