MullenLowe Profero globalną agencją Bahlsena

Firma Bahlsen, producent ciastek, m.in. marki Hit wybrał agencję MullenLowe Profero do globalnej współpracy w zakresie obsługi reklamowej w internecie i w social mediach.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
MullenLowe Profero globalną agencją Bahlsena

MullenLowe Profero otrzymała zadanie przeprojektowania pierwszej globalnej witryny marki i wdrożenia nowej strategii brandu w social mediach w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka, APAC (Azja i Pacyfik) i Ameryce Północnej.

MullenLowe Profero będzie współpracować z agencją MullenLowe, istniejącą wiodącą agencją kreatywną Bahlsen.

Bahlsen informuje, że chciał pracować z podobnie myślącą, dynamiczną grupą ludzi, którzy mogliby wykazać się ludzkim zrozumieniem, kreatywnością i wykorzystaniem technologii, aby osiągnąć pożądane rezultaty biznesowe.

W tym przetargu MullenLowe Profero konkurowała z dwiema innymi agencjami, Wunderman Thompson i Adoratorio.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji