Multi Communications dla Michelin Polska

Agencja Multi Communications wygrała kolejny przetarg organizowany przez Michelin Polska

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Dział Event Management agencji Multi Communications po raz kolejny zorganizuje cykl konferencji informacyjnych skierowanych do dilerów i subdilerów opon osobowych Michelin Polska.

Tegoroczne spotkania poświęcone będą zagadnieniom rynkowym oraz nowościom produktowym marek Michelin, BFGoodrich oraz Kleber.

Konferencje realizowane będą w lutym i marcu br. w 14 miastach Polski – w Koszalinie, Szczecinie, Poznaniu, Wolborzu, Wrocławiu, Warszawie, Katowicach, Krakowie, Ciechocinku, Sopocie, Starych Jabłonkach, Białymstoku, Lublinie i Rzeszowie

Agencja została wyłoniona w drodze przetargu. Podobne cykle konferencji dla Michelin Polska realizowała już dwukrotnie.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii