Multi Communications dla Wyborowa S.A.

Agencja Multi Communications wygrała przetarg na obsługę PR ogłoszony przez firmę Wyborowa S.A. należącą do globalnego koncernu Pernod Ricard, wiodącego producenta alkoholi.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

W ramach współpracy Multi Communications będzie odpowiadać  za działania w zakresie brand PR.

Agencja zajmie się komunikacją marek należących do koncernu tj. Wyborowa, Ballantine’s, Seagram’s, Malibu, Martell, Jacob’s Creek. Ponadto Multi Communications będzie odpowiedzialna  za  obsługę marki whisky Chivas Regal, a w szczególności za komunikację globalnej platformy „This Is The Chivas Life”.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"