Multi Multi: To się po prostu w głowie nie mieści

W radiu, prasie, internecie, punktach sprzedaży i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa gry Multi Multi oferowanej przez Totalizator Sportowy. Akcję przygotowały firmy Tuba Ud/sN i ZenithOptimedia.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa Multi Multi opiera się na liczbach wygranych wypłaconych w tej grze w bieżącym roku – zarówno w całej Polsce, jak i w wybranych miastach. Poszczególne przekazy – pod wspólnym hasłem „To się po prostu w głowie nie mieści” – mają na celu zwiększenie znajomości i popularności Multi Multi wśród odbiorców.

grafika

Akcja obejmuje radio (RMF FM, Radio Zet, stacje z pakietu Drapacz Chmur Plus, Eska Rock, Wawa, Vox FM), prasę („To&Owo”, „Tele Tydzień”, „Angora”, „Życie na Gorąco”, magazyny krzyżówkowe wydawnictwa Technopol, „Fakt”, „Gazeta Wyborcza”, „Super Express”, wybrane dzienniki regionalne „Polska The Times”, „Głos-Gazeta Pomorza”, „Kurier Szczeciński”, „Express Ilustrowany”, „Nowości-Dziennik Toruński”, „Express Bydgoski”), internet (m.in. Interia.pl, WP.pl, Gazeta.pl, NK.pl, portale Polskapresse i Mediów Regionalnych, Gadu-Gadu, strony z pakietów Advice i IDM), outdoor (frontlighty 6x3, nośniki 5x2, citylighty, ramki w komunikacji miejskiej) oraz działania w punktach sprzedaży. Kreację kampanii – zaplanowanej do końca października – przygotowała firma Tuba Ud/sN, a za planowanie mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"